zondag 2 februari 2014

MASH UPS

Bij een MASH UP Knoop je verschillende dingen aan elkaar vaak met behulp van een Google functionaliteit zo kun je met RadarVirtuel.com  het vliegverkeer boven nederland of welk land ook bekijken en zien waar de vlucht heengaat, welke vliegmaatschappij etc, Best wel leuk. Heb net al een  tijd doorgebracht op google.com/culturalinstitute ook erg leuk.

Nu moet ik zelf zoiets gaan aanmaken via storify editor en hier wat zaken aan gaan linken. Dit begint wel erg op een blog te lijken dat is ook niet de bedoeling lijkt mij. Het is me nu gelukt om een link te plaatsen naar mijn story op storify


http://storify.com/richtiges/oud-gitaar-een-fortuin-waard

1 opmerking:

  1. Ik heb 'm even bekeken. ik heb ook eentje gemaakt, maar krijg een ander soort link nu ik m wil publiceren, nl. BZN en oud-BZNers http://sfy.co/pOn3 #storify
    Weet dus niet of dit werkt, maar was ook maar een probeersel. Ik ga hier niet mee verder en jij ook niet neem ik aan.


    Dit was je laatste blog, je hebt inmiddels je certificaat en kunt nu de verdiepdingen afsluiten. Mooi man!

    BeantwoordenVerwijderen